????

WPPD25 Self Portrait

A
WPPD25 Self Portrait

• 5
  • 1
  • 40
Wife

A
Wife

• 4
  • 1
  • 82
Dragon IV 10.jpg

A
Dragon IV 10.jpg

• 4
  • 0
  • 82
DRAGON IV 08.jpg

A
DRAGON IV 08.jpg

• 1
  • 0
  • 51

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,881
Members
99,495
Latest member
Brenva1A
Recent bookmarks
0

Mr.Nikon

Member
Format
4x5 Format
Øøjjjj. Hvor er her dødt på forum:smile:. Er i alle sammen gået i mørkekammeret for at se om i kan finde en 40x50 klapramme til mig??, eller er der noget galt??. Man behøver da ikke have noget fornuftigt at sige for at skrive her i forum... Se bare på den post jeg lige har skrevet og som du sidder og læser nu :smile::smile:
Ellers kan jeg da sige at jeg lige har kørt en "minimum time for maximum black" test på min ADOX 4x5". Nu skal filmen bare fremkaldes og så venter mørkekammeret........... Se DET er en dejlig måde at tilbringe en søndag på!!

Hilsen
Per

OMU

Member
Format
Multi Format
Hei igjen Per,
Jeg er innom her hver eneste dag og er som du, forbauset over hvor stille det er her. Prøvde meg på et "godt nytt år" - tråd og noen få bet på den. Men ikke mange. Mulig at de fleste deltar i de engelske trådene. Men-men, slik er det.

Sist uke var det klar nattehimmel og nesten fullmåne. Sto opp på onsdagen kl 5 og dro ut i kulda. - grader og fotograferte i vinternatten/morgenlyset. I helga har jeg pakket ut gaven (dvs. fremkalt filmen) og laget et flott milde av Pikesten fyr i tidlig morgenlys og med stor klar måne på himmelen. Jeg var blåfrossen, men det var vært det :smile:

Til lørdagen skal min kone til Gøteborg. Jeg slår følge og får med meg en utstilling på Hasselbladmuseet. :D - og sikkert en tur innom en fotobutikk også.

Så, selv om det er stille her, er det masse som skjer.

Med hilsen fra Hvaler.

Odd Magne

PS! Håper dessuten at det blir en APUG samling til våren, gjerne i nettopp Gjøteborg.

Format
Multi Format
Ja der er godt nok stille her på APUG men det er der også på: http://soelvkornet.wordpress.com/ Alle har nok travlt i
mørkekammeret. Jeg har brugt vinteren til yderlig "forskning" i gumprint (gumbichromate) som er ret fasinerende at arbejde med.
Til Per: Du er stadig velkommen til at låne min 50x60 forstørrelsesplade hvis alt glipper for dig.
Til OMO: Det er dybt imponerende at du står så tidlig op og fotograferer morgenstemning i den kulde, fantastiskt.
Det er også nogen flotte billeder du har i dit Galleri på APUG, du er ikke så tosset til det sort-hvide.

OP
OP

Mr.Nikon

Member
Format
4x5 Format
Hej Flemming!
Endnu en gang tak for tilbuddet, men der er ikke noget akut behov... Jeg husker dit tilbud og måske vender jeg tilbage.

Hilsen
Per

thmas

Member
Format
4x5 Format
LEITZ KLAPRAMME

Foto C i Holdbergsgade har en 4 linier klapramme stående til 500,-
den er ikke stor, nok en 24X30. Fåes ikke bedre.

Mvh

Torben

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom