Æv! Endnu et lab forsvinder...

Self Portrait

D
Self Portrait

• 0
  • 0
  • 13
Momiji-Silhouette

A
Momiji-Silhouette

• 0
  • 0
  • 20
Silhouette

Silhouette

• 0
  • 0
  • 22
first-church.jpg

D
first-church.jpg

• 5
  • 2
  • 85
Grape Vines

A
Grape Vines

• sly
  • May 31, 2025
  • 9
  • 2
  • 91

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,986
Members
99,521
Latest member
OM-MSR
Recent bookmarks
0

Tom A

Member
Format
Multi Format
Jeg var igår forbi Xposure i Borgergade, Kbh., for at aflevere nogle diasfilm til fremkaldelse. I forbindelse snakken om køb af ekstra fremkaldeklip, fik jeg at vide, at Xposure stopper med at fremkalde film fra d. 13. august, hvor de flytter til nye lokaler og i den forbindelse dropper de filmfremkaldelse.

ØV! :sad:

Tom

Soeren

Member
Format
Multi Format
AAAAARGGH :mad: Det er sidste gang jeg sætter mine ben der :mad:................ ææh :rolleyes:
Nå så må vi håbe at Foto C fortsætter.
Hvordan var det med labbet ude i trekronergade?
Mvh Søren

Necator

Member
Format
Multi Format
Jeg har ikke prøvet Lab'et i Trekronergade (http://www.labplus.dk/) men de ser da ud til at være aktive endnu. Priserne ligger meget op ad hvad lab'et i Nannasgade tilbyder, og der fik jeg krydsfremkaldt en E6 for ganske nylig.

Jeg er desuden faldet over Fotocentrum i Herlev (Dead Link Removed). De fremkalder C41 i eget lab for 50 kr incl kopier (3 dages levering), eller 129 kr for 1 times levering. E6 har de dog ikke in house. Jeg fik fremkaldt en Kodak BW400CN hos dem, og det var fint arbejde. Negativerne havde ikke antydning af ridser, og var lagt i plastiklommer (og ikke bare i "forlommen" som man plejer at få dem). Kopierne var også gode.

MortenDK

Member
Format
Large Format Pan
Herlev: Også i 120 format?

Necator

Member
Format
Multi Format
Herlev: Også i 120 format?
Jeg ved det faktisk ikke. De skilter ikke med det, men da de har deres eget lab til C41 så vil jeg da gætte på at de også kan køre 120 format.

Siden jeg skrev om dem har jeg haft dem til at fremkalde en rulle Ektar 100, og sammenlignet med Lab'et i Nannasgade synes jeg ikke de er sluppet så godt fra det. Desuden var de åbenbart en engangsforteelse at få negativerne i plastiklommer, denne gang kom de som normalt i kuverten.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom