Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

Hva gjør man med lærvarene?

Om man samler gammelt utstyr fra 50- 60- oh 70-tallet følger detofte med skinn og lærvesker på kjøpet. kameravesker, beredskapsvesker (nver-ready-bags) og objektivkoggere.

Hva gjør andre med dette? Jeg samler ikke på det, bruker det ikke, og har ikke rom for det. Alternativet er feks å klippe i stykker objektiv-koggerne for å bruke dem til oppbevaring (holdere) i en bag.

Kameravesker derimot. Jeg ser at enkelte selger slikt på E-bay (forsøker å selg??), jeg har litt forskjellig, feks Leica, noen klassiske SLR-vesker osv. For meg tar det bare plass, og vil nok møte en ublid skjebne, når kona blir lei stablene, kassene og utstillingen....

Hva gjør man? :rolleyes:

För många samlare verkar original väskor, förpackningar, instruktionsböcker etc. vara minst lika viktigt som själva saken. Många samlare verkar vara mer eller mindre besatta av fullständighet! Ibland gärna inköpskvitton också!
/Bertil

Jeg samler, men ikke for å samle, men for å bruke, først og fremst. Mine Leica skal ha minst en film hver hvert halvår! Canon og Nikon også!!! :tongue:

Dersom noen er på jakt etter lær, er PM en tips! :D

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom