Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

Julegaver version 2

Ble litt skuffet når jeg leste tråden julegaver, trodde nemlig dere lurte på hva jeg ønsker meg til Jul. Men starter heller en ny tråd og forteller at jeg ønsker meg en ny mellomformat forstørrer med innebygd kontrast regulering, da den gamle ikke har det og negativet kommer ut av posisjon når jeg bytter filter. Ønsker meg også noe objektiver til Hasselblad:D
Jeg regner med det er flere som ønsker seg noe til jul, kom med det, det er så stille på scandinavia forumet:wink:

Kent

Thread jacking allert
Hvad er egentlig i jeres øjne en rimelig pris at give for sådan nogle holdere?
Mvh

gandolfi;715525 said:
jeg har været dum...
i nat endte en auktion med et Bergheil med 10(!!) kassetter, og jeg påtænkte at byde, og så frasælge nogle kassetter...(til dig)

jeg GLEMTE det!!

og det gik for ca 800kr....
shit.. :sad:

DOOOOHHH :sad: Ærgerligt. Nå man kan ikke vinde hver gang så pyt. :smile:
Har du i øvrigt fået lavet noget med din Bergheil?
Jeg har fået skudt en enkelt film med min Superb (skopar), nydeligt :smile:
Jeg husker bare ikke at din var så mørk i søgeren, det må jeg have kigget på.
Mvh

At den lille ny melder sig inden den 24 :smile: (Det er dog ret sikkert at han/hun gør det) og at den er sund og rask.
Voigtländer 9X12 plade/filmholdere. Og så må den film jeg har bestilt godt nå frem så jeg kan få prøvet Bergheilen til et skud eller to af konens mave inden......
Og så tid og inspiration (ide skamløst stjålet fra Ole og Søren Kvistgård)
Mvh Søren

Kvistgaard;716358 said:
Flyt til Danmark. Så bliver dit ønske opfyldt - helt automatisk.

Han sagde nogle uger med dårligt vejr, ikke generelt dårligt vejr :tongue:
Mvh

Soeren;715465 said:
At den lille ny melder sig inden den 24 :smile: (Det er dog ret sikkert at han/hun gør det) og at den er sund og rask.
Voigtländer 9X12 plade/filmholdere. Og så må den film jeg har bestilt godt nå frem så jeg kan få prøvet Bergheilen til et skud eller to af konens mave inden......
Og så tid og inspiration (ide skamløst stjålet fra Ole og Søren Kvistgård)
Mvh Søren

jeg har været dum...
i nat endte en auktion med et Bergheil med 10(!!) kassetter, og jeg påtænkte at byde, og så frasælge nogle kassetter...(til dig)

jeg GLEMTE det!!

og det gik for ca 800kr....
shit.. :sad:

OMU;715965 said:
Ønsker meg noen uker med riktig dårlig vær,
- Jeg er langt på etterskudd med mørkeromsarbeidet.

mvh
OM

9 stk Sinar lensboards - til objektiver jeg har købt her på det sidste :smile:

Havde en sending hjemmelavede lensboards på vej fra USA, men da de dukkede om var de lavet at det billigste finér og ganske ubrugelige til at holde de lidt større objektiver.

så hvis nogen ligger inde med nogle Sinar platiner/lensboards - så kunne jeg være interesseret. Send PM

Claus Stensgaard

Hos en Ebay bruger der hedder mcmch

Kan kun sige : Lad være med at købe dem !!! Det er junk af værste skuffe

Tak Johs

Men jeg har nu bestilt 10 stk håndlavede Sinar plader i aluminium af en gut som reparerer og konstruerer lidt for fotografer :smile:

50 kroner pr. styk :smile:

BlueLemon;718200 said:
Havde en sending hjemmelavede lensboards på vej fra USA, men da de dukkede om var de lavet at det billigste finér og ganske ubrugelige til at holde de lidt større objektiver.

Claus Stensgaard

Kan du si hvor du bestilte de, jeg vurderer slike til min 360mm nikkor

75mm /5,6 ( Nikon? )
Leica R 50mm
Adapterplate for Leica R til Chamonix sitt 4x5"

Jeg ønsker meg at noen vil overta det Skandia kamera jeg har nevnt her inne tidligere ,-)

Og at jeg kan få malt huset til sommeren ;-)

mvh
OM

Kvistgaard;716358 said:

Jeg vet ikke om jeg vil flytte til Danmark, men jeg håper å kunne legge et besøke til Vrå i løpet av 2009. :D

OM

OMU;715965 said:

mvh
OM

Ser ut som ønske været ditt holder nå, fint vær å være inne i mørkerommet, jeg klarer 2-3 dager i uken i mørkerommet nå:D

Jeg har to Arca Swiss 4"x5" og 5"x7", men mangler bl.a. et vidvinkel lensboards. Er der nogen som ved hvor man kan købe dem til en rimlig pris?

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom