Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

Hei på dere

Hei til alle her inne.
Fikk denne dotten her av en meget sympatisk og herlig mann( muligens en gutt sitt hjerte) Har trålet denne siden littegrann i de siste timer i påvente av at min registrering skal gå gjennom. Håper å få mange herlige øyeblikk her inne. Så hei her er jeg en glad fotoamatør

Ole

Group owner
Velkommen hit, Håkon!

Det er litt annerledes enn "dotten" her - og alle bruker film. :smile:

Välkommen Håkon till APUG - här finns det "mye moro". Många spörsmål och lika många svar. :smile:

Som Ole skriver, ønsker også jeg deg velkommen til den filmbaserte analoge verden. Vi trenger alle litt tid for å tilpasse oss et forum. For å finne svar på mine spørsmål, alt fra valg av film til ferdige bilder, søker jeg igjennom samtlige tråder / innlegg i forumet. Mailsystemet, Private Messages > Inbox, fungerer veldig bra til mer private spørsmål / meldinger.
Velkommen til Apug sommertreff i Larvik.
Johs tlf. 98231040

Hei. Nå som jeg kjører både analogt og digitalt i perioder, så har ihvertfall denne APUG gitt meg uhorvelig med nyttig informasjon. Virkelig en fryd å vite at det er så mange som driver med analogt. Trodde i en periode at jeg var helt på bærur før jeg gkk til anskaffelse av det digitale. det å vite at det er flere av sånne som meg varmer en hjertekrok.
Som en god venn sa til meg. Veien hjem sammen med venner gjør ikke veien kortere å gå, men den gjør veien hjem til en hyggelig sti å vandre.
Slik føler jeg det sammen med venner som driver med samme interesse som meg

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom