Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

DAF møde 9. februar 2008

Også manger tak for en super dag.
Glæder mig til fremtidige møder og måske også et par fototurer (så skal jeg nok tag et stører kamera med :smile: )

Linow

Det var et super godt og konstruktivt møde i en skøn afslappe tone. Håber at vi kan lave fremtidige arrangementer i samme stil. Indhold og hygge i gode rammer.

Glæder mig meget til at se Niels-Eriks "skæve" billeder.

I morgen tager jeg fat i KB for at høre om et special rundvisning for os i forbindelse med Sally Mann udstillingen. Så kan vi også få dato på vores næste arrangement.

Hei igjen
Da har jeg bokket et rom på Frederiksværk Camping & Vandrerhjem. Jeg kommer dit på fredag 08.02. sent på kvelden. Gleder meg stort til å treffe dere. (Har fortsatt plass til en person i bilen) tlf. 0047 98231040
Hilsen Johannes

Den 3. kan nok gå, men jeg havde "UPSET" d. 2 - der skal der nemlig ryddes op i klublokalet...alternativ kunne være d. 9

Det ser ud til at, hvis vi skal afholde det i Frederikssund er det bedst at vente til 9 februar - hvad siger i? - den 3. er stadivæk en mulighed hos mig

Forslag til agenda: (og kom endelig med flere )
Præsentation af de enkelte
evt. gennemsyn af diverse udstyr
snak om fremtidige møder

Så bliver det d. 9 februar og mon ikke sådan 10-11 tiden vil være passende? Hvis der er nogle der skal samles på på stationen er det bare at ringe på 21220012 jeg har ikke koordinater men det er ret nemt at finde.

Jeg ser bestemt frem til at møde ligesindede!

(undskyld Peder jeg roder af og til lidt rundt i det med Frederiksværk /sund - man skal bare gå efter hvad jeg tænker og ikke hvad jeg skriver...)

Det ser ud til at vi bliver nogen stykker :smile: - jeg har talt med et par fra KFAK's mørkekammergruppe de kommer 1-3.
Er der Svenskere (eller andre nationaliteter) der er interesseret er de naturligvis meget velkomne

Så vidt jeg ved, er der et vandrehjem lige i nærheden af fotoklubben, det vil jeg undersøge - hvis det glipper finder vi nok ud af noget!

Tak til Ole, for at rette titlen på tråden

Lige en opsummering / nogle praktiske oplysninger:
Hvor:
Halsnæs Fotoklub
Hans Futtrups sti nr. 1
3300 Frederiksværk.
Hvornår: 9. februar ved 10-11 tiden
Spise / Drikke:
kaffe er der nok af, øl & Vand kan købes til Halsnæs fotoklubs rimelige priser, mad enten medbringes eller købes i en af de butikker/fastfood steder der er i nærheden.
Er der der nogen der kommer med offentligt transport kan jeg hente den på stationen (Erik du er noteret 10.26)
Medbring gerne udstyr, godt humør & gode ideer

Jeg er nok den sidste der brugte det i dagslys - og Peder har ret der er ikke 100% lystæt

Ja det var rigtigt rart at få sat ansigter på og et meget kontruktivt møde, der lover godt for fremtiden.

Lyder rigtigt spændende med den Sally Mann udstilling!

Erik det bliver spændende at se :smile: - vi fandt ikke nogen film, men der var glemt en pose med billeder - de er i klublokalet!

9. feb er perfekt for mig....

Jeg må lige rette Kaj - Vi holder til i Frederiksværk og ikke i Frederikssund...:smile:))

Hekt præcis er klubbens adresse:

Halsnæs Fotoklub
Hans Futtrups sti nr. 1 (Kan den ikke findes på "DGS", KRAK eller jeres GPS'er, så prøv med Krudtværks Alleen i stedet, huset ligger på hjørnet af Hans Futtrups sti og Krudtværks Alleen)
3300 Frederiksværk.

VH

/peder

Til Erik.....

Desværre er der (endnu) ikke internet-adgang fra klubbens lokale...:-(((
Vores mørkekammer har ikke været brugt i mange år og vi har blandt andet i den mellemliggende periode lavet en større ombygning så nu, hvor du spørger, bliver jeg pludselig i tvivl om det stadig er 100% lystæt ??? Jeg medbringer for en sikkerheds skyld en mørkekammerpose..!

Glæder mig til at se jer alle...!

vh

/peder

Hej Søren...

Jo, jeg tror også Erik tænker på LF film og jeg erkender at det er bøvlet at loade LF i en mørkekammerpose, men det kan altså godt lade sig gøre i en
snæver vending (5x7" (13x18 cm) har jeg da erfaring med..:smile:))))

vh

/peder

Jeg siger også tak for en fantastisk hyggelig og inspirerende dag - Referat inklusiv nogle få digitale (fy..:smile:) billeder kommer ud snarest...

vh. /peder

Hej Lars....

Som Kaj allerede har skrevet, så har vi fundet dine billeder og du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi på et klubmøde en torsdag aften for at hente dem, men slå lige på tråden først...! Alternativt kan vi evt. medbringe dem til næste Region Nord arrangement...

vh. /peder

Hej alle fremmødte - tilslutter mig koret af glade og taknemmelige sammensluttede. Efter tæmningen af ilden og hjulets opfindelse er internettet noget af det mest praktiske - det har vel i høj grad medvirket til, at vi har kunne opdage hinanden på tværs af landsdele. Og efter tref i cyberspace er det altså rart at mødes i virkeligheden unplugged; det blev en meget hyggelig og inspirerende dag. Tak til Kaj og Peder for at lægge hytte til.
Til jer to sidstnævnte: jeg kom vist af sted uden mine medbragte fotos? De skulle stå i en sort fotopapirpose op af væggen lige inden for døren ud til gangen. Dermed har jeg måske en grund til at aflægge jer besøg på en klubaften?
Hilsen Lars

Tak for jeres åbne invitation - jeg vil dog også gerne tage imod jeres tilbud om at tage fotoserne (må det vel hedde?) med til region nord; så ses vi mandag d.3.marts i Vesterbro Kulturhus - hilsen Lars

pbpeder;586085 said:
Hej Lars....

Som Kaj allerede har skrevet, så har vi fundet dine billeder og du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi på et klubmøde en torsdag aften for at hente dem, men slå lige på tråden først...! Alternativt kan vi evt. medbringe dem til næste Region Nord arrangement...

vh. /peder

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom