Omega forstørrer II d2

Brentwood Kebab!

A
Brentwood Kebab!

• 0
  • 0
  • 31
Summer Lady

A
Summer Lady

• 0
  • 0
  • 36
DINO Acting Up !

A
DINO Acting Up !

• 0
  • 0
  • 24
What Have They Seen?

A
What Have They Seen?

• 0
  • 0
  • 34
Lady With Attitude !

A
Lady With Attitude !

• 0
  • 0
  • 36

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
198,760
Members
99,700
Latest member
Harryyang
Recent bookmarks
0

Øyvnd:D

Member
Format
8x10 Format
Min Omega 4x5 forstørrer er ikke i bruk, og jeg ønsker å selge den. Tubus for både 135mm og 150mm linse, samt flat for 50mm forstørreroptikk. Filterskuff med diffusorglass. Kondensorlinser pakket i eske med avstandsring, disse er tatt ut for å gi plass til opalglass=diffusor-forstørrer. 135 filmholder, og også 4x5" et sted. Rogonar-S 50mm. Det er mulig jeg har solgt 150mm/4,5 Rogonar-S, finner den ikke-ment å følge med. Speilglass og instruksjoner til eventuelt å justere forstørrer etter montering lånes ut med den. Et par litt spinkle avstivningsstag mot vegg følger med, samt en E27 halogen spot-lampe som passer. Plate fulgte ikke med da jeg kjøpte den, den er derfor montert på en 20mm gjennomsiktig akrylplate.

Forstørreren er nedmontert, men ikke embalert i Sandvika. Egner seg dårlig for postforsendelse, selv om det også kan gjøres mot ca 500,-

Pen.

OP
OP

Øyvnd:D

Member
Format
8x10 Format
4x5" filmholder har dessverre knust glass, men jeg har brukt den likevel.
150mm/4,5 i fin stand med montasjering, dog er er hull i 150mm tubus tilpasset mindre lyssterk linse.
50mm/2,8 har dessverre begynnende linseseparajson, og bør derfor ikke brukes på større blender enn 5,6
Forstørreren kan også brukes med standard E27 opalpære.

taulen

Member
Format
Multi Format
Du får vente med å selge den til ferien (feriepenger :wink: ) så har du kjøper her =)

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom