Erik Hartmann Member Joined Sep 25, 2006 Messages 254 Location Copenhagen Format Large Format Dec 26, 2007 #1 Jeg kan ikke komme ind på den 'normale APUG...(there was a url link here which no longer exists) Loader ikke...derimod er det OK med (there was a url link here which no longer exists) er det min MAC der er galt med eller hvad er fejlen ????
Jeg kan ikke komme ind på den 'normale APUG...(there was a url link here which no longer exists) Loader ikke...derimod er det OK med (there was a url link here which no longer exists) er det min MAC der er galt med eller hvad er fejlen ????
OP OP Erik Hartmann Member Joined Sep 25, 2006 Messages 254 Location Copenhagen Format Large Format Dec 26, 2007 #2 OK det synes at ha noget at gøre med min firefox..... med safari går det OK.... SORRY ..... gode råd ????
OK det synes at ha noget at gøre med min firefox..... med safari går det OK.... SORRY ..... gode råd ????
Falkenberg Member Joined Sep 30, 2007 Messages 473 Location Denmark Format 8x10 Format Dec 26, 2007 #3 Hmm, jeg har ikke problemer med hverken Safari eller Firefox. Du kan fange mig på mail, hvis du vil til bunds i problemet.
Hmm, jeg har ikke problemer med hverken Safari eller Firefox. Du kan fange mig på mail, hvis du vil til bunds i problemet.
Ole Moderator Moderator Joined Sep 9, 2002 Messages 9,244 Location Bergen, Norway Format Large Format Dec 26, 2007 #4 Mitt beste råd er å bruke Opera. Når det en sjelden gang dukker opp noe som ikke fungerer med Opera tilskriver jeg det dårlig webdesign, og finner en annen webside å se på.
Mitt beste råd er å bruke Opera. Når det en sjelden gang dukker opp noe som ikke fungerer med Opera tilskriver jeg det dårlig webdesign, og finner en annen webside å se på.