Du må ha med flere batterier, tøm Hasselblad ryggsekken og fyll den med batterier, jeg tror du er veldig glad i digital fotografering, bare å komme i gang så vil du like det. Det må jo være deilig, alle driver med det.Sist jeg prøvde å starte det ene måtte jeg åpne bruksanvisningen. På side 1268 stod det noe om at jeg måtte bytte batteri.
Sist jeg prøvde å starte det ene måtte jeg åpne bruksanvisningen. På side 1268 stod det noe om at jeg måtte bytte batteri.
Jeg la det bort og gikk i kjøleskapet å hentet en APX 400/120 og satte den inn i en Rollei F 80/2,8.
Det er den nest siste APX 400 filmen jeg har igjen.
Er veldig glad i den filmen og ønsker at Adox skal lykkes med sitt film prosjekt.
Vi er jo allerede en god kunde av den lille butikken i Berlin.
ps. tok noen digitale bilder inne på Adox fabrikken for noen år siden, før produksjonen startet. Det stod mange kasser utover gulvene,...,...., fra Ungarn og Agfa Leverk....
Håper sterkt at Adox finner nye produkter i fremtiden også. Vi trenger dem!!
Johs
Hei Thomas
Jeg er dessverre ikke så språksterk skriftlig. Det gå veldig bra på telefon vedr. tysk. Håper at vi kan få filmen i 7X5" også. Tenk om vi kunne få den gamle 100asa også( I Atomal )?
Kan du sende en email till Mirko for oss?
Johs
Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links. To read our full affiliate disclosure statement please click Here. |
PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY: ![]() |