Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

Julegaver

Da jeg skal bruge penge til at holde jul for sælger jeg nogle rigtig gode ting.

Rejsekamera:
Der er fra ca. år 1900. Formatet er 30x40 cm. Der er 3 filmkassetter og en 433mm Carl Zeiss optik med. Der følger en flydende emulsion med og nogle glasplader. Pris 4000 kr.

Panorama hoved:
Manfrotto SPH 303 panorama hoved. Kan bruges til alle slags panoramaer. Pris 1500 kr.

Sinar Norma:
8x10" Sinar Norma. God stand. Med Copal lukker og nogle lækre objektiver. Der følger kun en enkelt filmkassette med. 2 pakker med film. Den ene en 50 stk. Kodak tri-x 320. Den anden en Ilford FP4+ 125. 25 stk pakke. Jeg lister objektiverne senere på dagen. Pris 7500 kr. (Der er for over 2500 kr. film alene)

Hva f.. Mikkel er du ved at holde helt op med at fotografere?
Den Sinar 8X10" er spændende men jeg skal desværre også have råd til julegaver :sad:
Mvh

shit - det ville jeg gerne...

men kan ikke lige nu - et Gandolfi er kommet i vejen, og banken er utålmodig....

timing - timing - timing.....

Damn, Mikkel - troede overskriften hentydede til, at du var i julegavehumør og ville forære alle disse fine sager væk:smile:.

Held & lykke med salget.

Næ, jeg stopper ikke med at tage billeder, men er nød til at tage en lille pause, da jeg mangler pengene.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom