Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

guf sælges

Jeg hjælper en fotograf sælger følgende.

Desværre er pdf filerne ikke så fine efter komprimering. Hvis det har interesse, så mail mig, så kan jeg sende filerne i fuld opløsning. De fylder ca 2.5 MB.

Jeg ved ikke om priserne er fair, men det kan I selv forhandle med ham om. Kameraerne ser interessante ud. Jeg ville gerne have fingre i dem selv, men mangler finanserne (den pokkers SU tage rikke højde for hobbies)

mvh
Mikkel

Hej Mikkel
En speed graphic i god stand sælger normalt for en 1500-3000 kr. (objektiv inkluderet) alt efter stand.
En linhof Technika III (som dette er) sælger normalt for en 2000-3000 kr. med objektiv i god stand. Jeg tror sagtens det kan lade sig gøre at finde alle de andre objektiver han udbyder for en 4000-5000 kr. (minus den 210mm apo symmar. En almindelig symmar kunne dog nemt findes billigt i samme brændvide til en god pris).
Det eneste jeg kan se der er nogenlunde rimeligt er tele-rolleiflexen men den er langt fra billig, i forhold til ebay priser ligger den i den dyrere ende.
Håber det hjælper.
Venlig Hilsen
Mads

Alt for høje priser.

Du ville kunne købe alle Linhof delene i stumper på Ebay for godt det halve - og da dette sælges som sæt, er det normalt at der sælges til en lavere pris - samlet

så priserne er altså ikke noget der får mig op af stolen

Hvad er en rimelig pris på en Speed Graphic og alt det andet ? Jeg sender alle input videre til sælgeren.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom