Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

Hvor mange Danskere er vi her på APUG?

Søren
Har du gennemset din bælg for huller?
I den korte periode jeg havde et sinar norma, var der huller i alle de bælge jeg havde (tre, 1 13x18 og to 4x5), endda den 13x18 bælg jeg fik som erstatning for den med huller i, var der huller i. Så det ser ud til at dette er normalt med ældre sinar bælge (nok en kombination af at have været brugt meget, for derefter ikke at have været i brug i længere tid).
Det kunne også være lystætningerne rundt om 13x18 bagstykket. På det jeg havde, var de stort set smuldret bort, og det gjorde at jeg fik to fede striber falsk lys på næsten alle mine billeder.
Venlig Hilsen
Mads

Hvis det er optikken, er løsningen heldigivis enkel!
Så lad os håbe det er problemet.
Venlig Hilsen
Mads

Søren Jeg tænkte nu mere på en modlysblænde!
Du skulle kunne få en "bælgtype" til din norma (så den virker til alle objektiver), for ikke ret mange penge.
Venlig Hilsen
Mads

Jeg er halv Dansk, mej jeg bror i New York. Jeg har broret i Jystrup (en lille by måske 20 minuter udenfor Ringsted) måske 20 år siden. Og som du kan godt se, min Dansk har blivet utrolig dårlig!

JA .... og dog da....
er er en eller anden der laver en liste ??????
Foreningsdanmark må vel stikke hovedet frem ......:smile:)

niels-erik

PS... og så skal vi da også ha' alle skandinaviske APUG'er med... altså dem der er 'sprunget ud af skabet'

JonR
Lav en tråd med opfordrig til svenske APUG'er......
Det følger Ole (af Bergen...gammel Hanse-stad)'s opfordring.....

erik

PS... Og Søren .... det var på Magtehte dem 1. tid.....1400 og der omkring.....
Men jeg kan gå med at Skåne kommer tilbage til DK........( ÅH nej ... nu igen.....)

Og så er det vel smart vi skulle prøve at hilse på hinanden et eller andet i landet....
København ???? (har mulighed for lokaler)
Odense ????

Eller et andet forslag....????

niels-erik

Velkommen til Klaus.....
PAS PÅ.....
Du 'ryger' nok både på storformat....Diana...Lomo....
MHT.... at fremkalde selv...så vil du være godt hjulpet med en 'mørkepose' ... en fremkaldertank ... lidt kemi ... og en negativscanner (hvis du ikke allerede har en sådan).....
glæder mig til at se billeder fra dig.....

Der sidder også en i Odense

Er det her oplæg til et dansk APUG møde???

Hilsen
Thomas

Falkenberg;542461 said:
Der var på et tidspunkt tiltag til noget omkring s/h foto i forbindelse med Brandts Klædefabrik og fotomuseet. Blev det til noget ? Nogen der ved mere ? Det passer jo fint i dette forum.

Det må siges at det var en god ide, men et halvhjertet forsøg. Ideen var god men uden en rigtig pland.
Det de fik laved blev aldrig rigtig til noget.

Hej Leif
Velkommen til APUG, der altid plads til en Alsinger mere.

Hilsen
En vildfaren Alsinger
Linow

Soeren;541063 said:
Hvor mange Danskere er vi egentlig her på APUG nu?
Meld ind.
APUG-DK?????
Mvh Søren

Jeg arbejder kun med s-h analog og ædeltryk og er intereseret i jeres
bestræbelser.
Flemming Sarup i Værløse

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom