Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

DAF møde 9. februar 2008

Er der interesse i et uformelt møde enten 2 eller 3 februar, hvor vi kan udveksle ideer & synspunkter? (og evt se mit nye køb m.m.).

Sted, enten hos mig (i Rågeleje) eller Halsnæs fotoklubs glimrende lokale i Frederiksværk.

froeling@mac.com / 21220012

Ole

Group owner
Soeren;580493 said:
Hvem kan i øvrigt opdatere titlen på denne tråd så den bliver mere up to date?
Mvh

Så var det i orden. :smile:

pbpeder;579514 said:
9. feb er perfekt for mig....

Jeg må lige rette Kaj - Vi holder til i Frederiksværk og ikke i Frederikssund...:smile:))

Hekt præcis er klubbens adresse:

Halsnæs Fotoklub
Hans Futtrups sti nr. 1 (Kan den ikke findes på "DGS", KRAK eller jeres GPS'er, så prøv med Krudtværks Alleen i stedet, huset ligger på hjørnet af Hans Futtrups sti og Krudtværks Alleen)
3300 Frederiksværk.

VH

/peder

Hvad med nogle koordinater :smile:
Jo flere deltagere jo bedre og jeg har ingen indvendinger mod at rykke mødet til den 9 feb hvis det betyder at flere vil deltage.
Hvor er alle sammen egentlig henne, på skiferie eller hvad?
Mvh

Jep 9 feb kl 10-11 stykker er en aftale.
Nu må resten af de danske medlemmer kridte skoene for vi får sandsynligvis besøg fra Larvik. Ja drenge, Johannes vil køre turen til Frederiksværk for at hilse på os.
Hvis der er svenskere der kunne tænke sig at komme er de vel også velkomne, ik?
Johannes har i øvrigt plads til en passager i bilen.

Johannes bad mig også linke til et vandrehjem http://www.strandbo.dk/dk/index.html hvilket hermed er gjort.

Mvh

Hvem kan i øvrigt opdatere titlen på denne tråd så den bliver mere up to date?
Mvh

Ja det kan det vel. Det bliver interessant at se.
Vi ses på lørdag.
Mvh

Jamen selv tak. Jeg synes også at det var godt at få sat ansigter på navnene.
Mvh

Jag skulle gärna vara med, men mina barn har deras första handboll turnering. Ni Danskar kanske uppfattar att det går inte att missa.

Hoppas ni har det roligt (på svenska :smile:

Koordinater kunne være meget rare! :smile:
Udover at datoen nu er den 9., hvilket tidspunkt mødes vi så?
Sidst på formiddagen eller omkring middagstid vil være fint.

Tom

D. 9. mellem 10 og 11... det er en aftale!

mvh Tom

KajF;580178 said:
Så bliver det d. 9 februar og mon ikke sådan 10-11 tiden vil være passende? Hvis der er nogle der skal samles på på stationen er det bare at ringe på 21220012 jeg har ikke koordinater men det er ret nemt at finde.

Jeg ser bestemt frem til at møde ligesindede!

(undskyld Peder jeg roder af og til lidt rundt i det med Frederiksværk /sund - man skal bare gå efter hvad jeg tænker og ikke hvad jeg skriver...)

Ja, sikke en dag og møde. Det var godt at se nogle af jer i virkeligheden!! :smile:

Iøvrigt tak for et godt møde, jeg glæder mig til næste gang.

mvh Tom

Erik Hartmann;585569 said:
Ja men dog da... sikke et møde.....Og så kommer vi videre....
TAK FOR I DAG.....

niels-erik

Jeg ønsker jer alle en god fotoweekend - beklager, at jeg ikke kan deltage dennegang (Eneforsørger for en dag).

Håber, I vil poste nogle billeder - både af deltagerne, og af deres frembringelser :smile:

9 Feb. vil være rigtig godt for mig.....
Kan ta' et par cameraer med ...Gammelt Leica, gammelt rollei, Et gandolfi (også gammelt) m.m.

niels-erik

Er der internetadgang i Frederiksværk ?
Er det muligt at bruge mørkekammeret til at loade film ???

Og det var det.......på snarlig 'nysyn'

niels-erik

OK... Tak for Info.... Jeg 'loader' de kasetter jeg har.... tar' en mørkepose med...extra film...og prøver mig frem.....

niels-erik

Til de der var med og som har udtryk interesse for at deltage i "styrergruppen" og som stadig har lyst, vil jeg meget gerne have jeres mail-add så i kan blive koplet på styrergruppens eget forum.
Der er nogle ting som er lavet, ting som skal snakkes om og opgaver der skal kigges på hvis vi skal vider.
Jeg tænkker at vis vi lukker for tilgang til styrergruppen på fredag så har folk haft tid nok. Det er ikke for at virke emsig men for at vi kan komme igang ;-)

Send mig jeres mail-add så bliver i koplet på.

Hilsen Linow

Den 9. vil det måske være muligt for mig, jeg skal lige se hva jeg kan rykke rundt på i kalenderen.

Linow

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom