Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

Tips Durst 8x10 Forstørrer, selges!!

Hei,

Ta en titt på denne Durst L 184 annonsen, Hof er ca 1,5 time kjøring fra Larvik og omtrent det samme fra Oslo.

Nei, jeg har ikke tenkt til å forstørre 8x10! Nei, jeg har IKKE....:rolleyes::surprised:

Men kanskje DU har tenkt til det!:D:D

Mvh
Morten

Ps snart på tide med ett sub-forum for tips om kjøp og salg?

Jeg har søgt lidt men har ikke kunnet finde dimensionerne på den byggekran :smile: ikke fordi jeg vil have den men kun af ren nysgerrighed. Er der nogen der kender mål og vægt på den?
Mvh

morkolv;585084 said:
Hei,

Ta en titt på denne Durst L 184 annonsen, Hof er ca 1,5 time kjøring fra Larvik og omtrent det samme fra Oslo.

Nei, jeg har ikke tenkt til å forstørre 8x10! Nei, jeg har IKKE....:rolleyes::surprised:

Men kanskje DU har tenkt til det!:D:D

Mvh
Morten

Ps snart på tide med ett sub-forum for tips om kjøp og salg?

OOOH - den ville jeg gerne ha'!! en drøm længe..:surprised:

men den er jo stor...... tænke - tænke...

ang subforum; det er der allerede!

se her: http://www.apug.org/forums/forum189/46441-annoncer-med-kameraer.html

Slavomir Polivka;585352 said:
Jeg har kikket på den. Flotte saker. Det er naboen som selger den.

sært - jeg har skrevet til ham, men har har ikke svaret...:mad:

Hei,

Her er bilder og beskrivelse av en Durst 8x10, ingen garanti for at konfigurasjonen er lik. Men som Søren sier det er nærmere "byggekran" :D

lhaumann, send en epost eller PM til Slavomir, han er nok nærmest til å finne harde fakta.

Mvh
Morten

Har I eventuelt nogle lidt flere konkrete oplysninger om Durst 184'eren??
Fx. hvilket farvehovede sidder på, 1000 eller 2000 watt, dichroiske indbyggede filtre eller til gradationsfiltre i filterskuffe, evt. vacuumarbejdsplade, forstørrelsesoptik, lysdiffusionskammer eller kondensor (til farver ssv. det første), negativholder, generel stand mm.??
Hilsen Lars

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom