Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

APUG i på Vrå. UPDATE!

Ole

Group owner
Den der lille boks med tidspunkter overlapper tekstlinjen under (på begge sprog); ellers så ser det meget ok ud!

Ole

Group owner
Jeg håper jeg kommer - nå skal vi ansette en ny "koordinator", så da kan jeg melde fra om at jeg vil ha ferie i September. :smile:

Ole

Group owner
Nu ser det godt ut!

du har en "cache", slik at din PC bare laster opp den samme side som den allerede har lastet ned.

Det gør jeg også. Jeg håber meget jeg får mulighed for at deltage.
Det ser også galt ud her :smile:
Mvh

Ole;582100 said:
Den der lille boks med tidspunkter overlapper tekstlinjen under (på begge sprog); ellers så ser det meget ok ud!

øøøh ikke her. Er det datoen foroven du mener?

ok - jeg tror jeg ved hvad du tænker på. Den overlapper ikke her, men jeg flytter lige texten lidt ned for alle tilfældigheders skyld..

tak.

kommer du?

Ole;582130 said:
Jeg håper jeg kommer - nå skal vi ansette en ny "koordinator", så da kan jeg melde fra om at jeg vil ha ferie i September. :smile:

:D i Norge siger i "fra" - i Danmark siger vi "til" .. ("fra" betyder nej...):tongue:

Soeren;582228 said:
Det gør jeg også. Jeg håber meget jeg får mulighed for at deltage.
Det ser også galt ud her :smile:
Mvh

sært! jeg HAR flyttet teksten, men det ser ikke ud som om der sker noget derude......:rolleyes:

det forstår jeg ikke...

lhaumann;582794 said:
- er gammel i gårde og ny her i bruger gruppen (genvakt til a-fotohåndværk på Carsten Langkildes sidste lange kursus på Samsø). Udemenneske, ville gerne om muligt afprøve stormat der til september.
Glæder mig til sammenkomsten i Frederiksværk/ hilsen Lars

velkommen her!

håber at se dig til september..

hvis du ikke kan vente, så kig her:

http://www.emilschildt.com/____fotokurser 2008 indhold.htm

:tongue:

vh
emil schildt

Jeg Glæder mig allerede!

(teksten overlapper også på min Mac (bruger Safari)) - det er dog ikke noget der betyder noget

Jep, det ser spændende ud - Håber jeg kan få fri og at der stadig er lidt penge på kistebunden efter sommerferien..:smile:)

/peder

- er gammel i gårde og ny her i bruger gruppen (genvakt til a-fotohåndværk på Carsten Langkildes sidste lange kursus på Samsø). Udemenneske, ville gerne om muligt afprøve stormat der til september.
Glæder mig til sammenkomsten i Frederiksværk/ hilsen Lars

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom