Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

Godt Nyttår, allesammen

Ole

Group owner
Jeg er kanskje den eneste skandinav som er edru nok til å skrive noe nå, men det er bare fordi jeg er på en borerigg langt ute i havet. :tongue:

Godt nyttår til dere alle.

Godt nytt år til alle!

Jeg har startet det nye året med å skanne lysbilder som jeg skal legge ut på verdensveven. En kjedelig jobb som jeg skal bli flinkere til å gjøre.

Hilsen Trond

godt nytår til alle.

har arbejdet både juleaften med julekursus og her i går med nytårskursus......

Nu, nogle timer senere, går det fint med at ramme tasterne :tongue:

Så - tak, Ole - og Godt nytår til alle jer Skandinaviske APUG'er :smile:

Tom

Ole;566513 said:
Jeg er kanskje den eneste skandinav som er edru nok til å skrive noe nå, men det er bare fordi jeg er på en borerigg langt ute i havet. :tongue:

Godt nyttår til dere alle.

Nå så er der osse ved at komme liv i mig.......

Godt nytår til jer alle

niels-erik .... lige nu i Nakskov

Godt nytår herfra.

Hvad er jeres fotografiske nytårs forsæt ?

Mit er at lave et 20x24" kamera efter mine egne specifikationer og tage minimum 1 billede inden næste nytår.

Vi ønsker et riktig godt nyttår 2008 til alle, fra alle oss i Farris fotoklubb i Larvik.

Vil vil også rette en stor takk til Ole Tjugen og Morten Kolve for deres hjelpsomhet i 2007, samt alt arbeidet Ole gjør her inne som moderator for at vi skal få i gang et skandinavisk underforum på Apug.

Godt nytt år!

Farris fotoklubb.

Allerede masse styr med flytting til nytt operahus i Bjørvika, så har ikke rukket å ønske godt nyttår før nå!

Nyttårsforsett: Jobbe mindre, fotografere mer! :D

Tusen takk til Ole for fin jobb med APUG skandinavia-forumet, og håper det blir like flott fremover! Skal forresten hilse fra Johannes og de andre i Farris Fotoklubb! :smile:

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom